Monday, June 28, 2010

sommar

sommaren har kommit till helsingør och till oss. der finns ingen bættre ær att vara hemma nær det ær sommar. jag vill inte gøra nåt annat æn att vara hær hemma.
helgen har varit fantastisk med midsommar i skillinge med en massa vænner som jag inte møtt på længe.
lørdagen lugn och slapp med fika, bad och grill på stranden.
dagen igår startede och slutade i trædgården med ogræs rensning, grill och tæltning.
jag hann också brænna mig lite på ryggen under dagens strandtur.
nu sitter jag i soffan och tænker på att jag har det jækligt bra! mercedeh har precis gått hem efter the, snakc och hårklippning.
jæklans vad dåligt det går med språket.
god natt. i brist på fler kriminalromaner har jag børjat læsa obamas biografi.... not exactly a pageturner men skam den som ger sig. imoron væntar isprinsessan åter på ljudbok i bilen.

No comments: