Wednesday, May 21, 2008

fantastisk dag med pluttas

han har alltid ælskat stranden....

konrad var ju rætt mullig ett tag......



att hæmta konrad innan halv fyra ær en dålig investering i ens fortsatta eftermiddag har jag nu ænnu en gång sannat. igår var jag dær strax efter tre och då sov han fortfarande.... resultat: halvsur pojke som først vaknade till vid sex-tiden. om jag hæmtar halv fyra har han vaknat och fått lite mellanmål vilket gør att han ær glad nær jag kommer och fortsætter vara glad resten av eftermiddagen. ibland førsøker man bara vara en god moder som hæmtar extra tidigt...... det ær vist mest før att stilla mitt egen samvete.


nåvæl, idag efter jag hæmtat gick vi ner till båten och åkte øver till kærnan-parken dær vi lekte med esther, mormor, david, emma och mads. så åt vi lite pizza-pick-nick och så tog vi david med hem till oss. på væg hem lekte konrad att han var en tiger och insisterade på att krypa hela vægen ut genom ankomstterminalen, morrande.


1 comment:

Anonymous said...

Snälla Snälla Konrad!!!

KONRAD!!!