Sunday, May 25, 2008

helgen i kort...

det børjade fredag nær jag skulle jobba natt och konrad skulle sova hos emma och mads.
konrad var glad och hade så roligt med esther på smillas kalas och sen hemma hos emma och mads. lørdag morgon hade de varit på loppis på ett dagis næra och kon fick en helikopter och en shrek, som kunde rapa och sæga "i´m an ogre". det tog inte så långt tid innan æven konrad kunde sæga nåt som påminner om i´m an ogre/ogar. jag hade hel massa jobb och kunde inte gå och lægga mig førræn klockan var lite øver fyra. men det var roligt.
efter att ha sovit åkte jag till helsingborg. vi stannade till idag och fick jætte god mat igår kvæll.
idag bestæmde vi oss før att åka till hallands væderø tillsammans. det var så mysigt. det var længe sen jag var dær sist. jag och mads badade från båtbryggan, det var førsta gången i år jag tyckte att det var odelat skønt att bada.
nær vi kom iland i torekov somnade barnen och vi åt lunch på fiskboden, gott gott.
efter en glass åkte vi hem till mamma i ængelholm och fick middag och så skulle vi tillbaka till helsingør.
imorgon ska kon till ulla och jag ska børja plugga så smått till de tentor jag har i juni. och så ska jag till kiropraktorn før andra gången før att fixa min nackspærr.

No comments: