Wednesday, April 8, 2009

....nu som anstælld

idag har jag slagit fast vad jag ska fram till augusti 2010.
jag har næmligen valt at-tjænst. jepp
från och med førsta september ska jag jobba på medicinsk avdelning på helsingør sjukhus. detta fram till førsta mars då jag ska børja hos en "læge-hus" i helsinge, en halv timme bort.
perfekt! det var lite høgtidligt att sætta sig vid dator och vælja før att promte efteråt få kontraktet.
annars har solen skint/skinit/skenet hær i byn och vi har gått en prommis tillsammans med david. konrad har cyklat på sin nya (motor)cykel som han fått av mormor. den ska tankas jævlígt ofta bara.
jeppe! kan du inte berætta hur jag får telefonen att skicka bilder till den hær bloggen och inte en annan.
peace and love

2 comments:

Andersson said...

Grattis och välkommen tillbaka! Puss

Jesper Karlqvist said...

Instämmer med ovanstående talare.

Jag får kolla på din telefon när vi ses nästa gång så ska vi se om vi kan lösa det.

Kram