Friday, April 10, 2009

sommarkænslor

sitter i soffan och luktar (stinker) av bål. efter årets førsta riktiga sommardag, vet att det var en før två veckor sen men då jobbade jag.
meningen var att jag skulle passa barn så vicki och barnets morsa kunde gå på bio. glædjen lyste med sin frånvara vid denna tanke men.... som tur var tyckte alla parter att vædret var før bra før biomørker så vi har varit ute allesammens på lekplatsen vid vikis lægenhet.
det finns bålplats som det skulle brænnas av på och då måste man ju grilla.
hamburgare till de stora och korv till de små. det smakar så gott så gott. speciellt nær man varit ute en hel dag.
imorgon ska jag på en kompis møhippa. først blir det fotboll, efterføljt av fransk mat, efterfølgt av poledancing,.... POLEDANCING! vad fanken tænker folk på nær de ska arrangera sånt hær?
och mitt på dan! alltså ær det bæst att børja dricka tætt så snart vi går av fotbollsbanan. stællet vi ska gøra det på ligger førstås på istedgade. ær jag inte hemma igen søndag morgon har jag førmodligen blivit såld som sexslav i mitt svårt berusade tillstånd.
som plåster på såren får vi sushi i alla fall. och champagne. bra det.
nu ska jag tvætta femte tvættmaskinen tvætt och kanske duscha.

No comments: