Monday, April 14, 2008

iblnd lønar det sig att fråga



efter att ha ætit våra glassar pratade vi lite med en fiskare som hade en vældigt søt liten båt. de var på væg hem till helsingør. jag frågade om de hade något emot att ta oss med och det hade de inte så vi steg ombord.
i næstan en timma satt vi och njøt av en underbar, och bara lite kall, vårkvæll ute på øresund. konrad tyckte att det var fantastiskt och nær vi kom i hamn i helsingør sa han fantastic, fantastic, fantastic och sjøng hela vægen hem från hamnen. så nu får jag dra på springskorna imorgon bitti och hæmta bilen efter jag læmnat kon. men det ær det får det vara vært tror jag.

1 comment:

Jesper Karlqvist said...

Så kul det är att läsa om era äventyr. Från att blogga en gång per år (typ) så kommer det inlägg hela hela tiden! Så glad jag blir!