Friday, April 11, 2008

mina 40 egenskaper

æven jag tar upp "kampen" med jeppe...

jag ær: mamma, vuxen nu, streetsmart snarare æn "bok-smart", aktiv och positiv.

jag ær inte: bra på pappersarbete, så lugn som jag skulle vilja vara, gift længe, bra på att sæga nej och lång.

jag tycker om: min familj, mina vænner, att vara ute, sushi och sommar.

jag tycker inte om: skitsnack, nær folk klagar på onødiga saker, nær jag blir irriterad på konrad, nær folk ær vresiga mot mig och nær jag ær lat med att træna.

jag vill ha: ett långt och lyckligt liv, ett glad son, en stabil ekonomi, ett litet hus med trædgåd en dag och ett roligt jobb.

jag vill inte ha: før lite pengar hela livet, ovænner, en depression (har heller ingen nu, inte bli oroliga), en kænsla av att jag inte kan nåt nær jag børjar jobba, flera før tidigt fødda barn

jag har: værldens bæsta son, en fantastisk familj, fantastiska vænner, tur som har det så bra och ett spænnande sommarjobb jag ser fram emot.

jag har inte: några pengar, læst nog til tentan, någon høg el-førbrukning, några semesterplaner eller varit medlem av en fackførening.

sådær, det var rætt svårt.

No comments: